Support

Reparationer & Reservedele

Reparation af dit Roland eller BOSS produkt

Står du i den situation, at et af dine Roland eller BOSS produkter skal til service, har du som forbruger flere muligheder:

Reparation af dit Roland eller Boss produkt

1. Er dit produkt omfattet af garanti, skal du tage kontakt til den forhandler hvor du har købt det. Husk kvitteringen, så vil forhandleren oprette en garanti sag hos os i vores service system,
https://rolandrsc.freshdesk.com/support/tickets/new

2.Er dit produkt ikke omfattet af garanti anbefaler vi, at du retter henvendelse til et af de service centre vi samarbejder med og som er nærmere beskrevet nederst på siden. Det er valgfrit hvem du vælger skal reparere dit produkt og omkostningerne til reparationen er en sag imellem dig og service centeret.

3.Har du spørgsmål omkring reparationer og reservedele, er du altid velkommen til at sende os en mail på service@roland.dk

Reservedele

Hvis du vil bestille reservedele, er du velkommen til at kontakte os på service@roland.dk.  Ved køb som privat person tillægges et ekspeditionsgebyr på kr. 40,- (+ moms)

Købsvilkår

Roland Danmark giver tre års garanti og teknisk support på alle Roland produkter. Hvis du registrerer dit køb online indenfor 30 dage så tilbyder Roland dig en ekstra garanti periode. Læs mere HER.
Er dit Roland produkt købt uden for Skandinavien, er det ikke omfattet af denne garanti eller tekniske support.
Hvis du overvejer at købe et instrument uden for Danmark, bør du sørge for at læse de garanti forpligtelser, der foreligger i det givne land, grundigt inden køb.

Registrering

Når du registrerer dit Roland produkt for at opnå udvidet garanti, skal du oplyse købs detaljer, herunder serienummer, som derefter kontrolleres for at afgøre, om enheden oprindeligt blev indkøbt gennem Roland Scandinavia. Hvis enhedens serienummer ikke er anerkendt af vores system, vil du blive henvist til den forhandler, som du købte enheden af. Hvis serienummeret er anerkendt af Roland Scandinavia, er registreringen afsluttet, og du vil blive udstyret med et unikt bruger nummer, som du kan bruge til at få adgang til vores gratis tekniske support, eller oplyse ved returnering af en vare til reparation.

Produktregistrering

Brug af service ude af huset

Hvis du har købt et RP, HP eller KR klaver eller et Atelier orgel og ønsker at benytte dig af vores ud af huset service, skal du kontakte den musikforhandler, som du har købt instrumentet hos. Husk at medbringe en kopi af din kvittering, hvis dit Roland produkt skal laves under garantien. Forhandleren kontakter derefter Roland Scandinavia, hvorefter vi finder en af vores uddannede service teknikere i dit nærområde. Vedkommende vil herefter tage kontakt til dig.

Kontakt til service afdelingen

Roland Scandinavia A/S
Lyngbyvej 419
2820 Gentofte
Telefon: (+45) 3916 6241
Fax: (+45) 3916 6222
E-mail: service@roland.dk

MIT PRODUKT ER IKKE OMFATTET AF ROLANDS GARANTI

I det tilfælde dit produkt ikke længere er omfattet af garantien og du ønsker at få udført professionel service, anbefaler vi, at du tager kontakt direkte til et af vores dedikerede servicecentre. 

Se liste herunder:

Nordjylland:
Musikhuset Hjørring  
Mogens 
Nørregade 21 
9800 Hjørring
Tlf. 98920300
mkrage@teknik.dk

Århus og omegn:
Elektronik og Lydteknik 
Lars Hoffensetz
Gjellerupvej 83B
8230 Åbyhøj
Tlf. 86137555
lars.hoffensetz@gmail.com

Sønderjylland:
Pro-Rep
Poul Mayer
Vindingvej 51
7100 Vejle
Tlf. 75858513
pm@pro-rep.dk

Fyn:
Sweet-Sound 
Bo Nielsen
Østergade 1
5450 Otterup
Tlf. 40164881
bo@sweet-sound.dk

Sjælland:
High End Musikservice ApS
Skjulhøj Allé 57
2720 Vanløse
Tlf. 38 71 11 14
e-mail: info@highendmusik.dk
http://www.highendmusik.dk/

 

Support

Quick Links